torsdag 19 februari 2015

Twins

Tvillingar alltså, så söta! Sen jag har börjat med dubbelvagn har jag fått ett antal frågor om jag har tvillingar. Folk ser ofta ganska chockade ut när jag säger nej, som att de inte förstår vad jag då har? Haha men men onej vad jag inte skulle vilja ha tvillingar ändå. Tänk graviditeten med två ungar i magen. Och alla ökade risker med allt, risk att de kommer tidigt och blir små. Och två barn som ska ut, två barn som ska amma, tröstas, vaggas och mysa, samtidigt och om varandra.. Mycket som är härligt och mysigt säkert men gud vad jobbigt det måste vara!!

Ja nu måste jag sova men är så sugen på ett till avsnitt av vampire diaries. Det är det som är värst med serier, varje avsnitt slutar ju såklart men någon liten cliffhanger. Hade jag inte haft barn hade jag nog suttit uppe hela natten!!

För ljust för herrn på middagsvilan?

Inga kommentarer: