lördag 7 februari 2015

Sjukdom..

Först har jag svinont av sår och får behandla Milton och mig för svamp. Sen plötsligt mitt i natten får Theodor krupp. Lyckligtvis gick det bra och det blev bättre efter en stund på balkongen och när han lugnade sig. Febern kom efter det men det kändes ändå bra i övrigt dagen efter. Men febern höll i sig, han var hes och igår andades han fortfarande ansträngt på morgonen. Så vi fick komma till vårdcentralen. Läkaren tyckte också att han andades ansträngt och han fick inhalera en gång, vilket hjälpte. Jahaja, så nu är han mest lite sjuk med feber, hes och han har börjat snora. Skoj! Stackarn missade badet idag, hans favorit!

Nyss somnade jag med honom i sängen och vaknar plötsligt av värsta hostattacken. Jag ville ju inte väcka Theodor så flög upp och i mitt yrvakna tillstånd trodde jag att jag nu också hade smittats av något haha. Men jag satte nog bara i halsen, det var väl tur!

Tedde häromdagen!

Inga kommentarer: