söndag 15 februari 2015

Detaljer

Greys anatomy alltså. Livet är kaos för Meredith, hon hinner inte ta hand om sina barn och hon jobbar hela tiden. Men när hon kommer hem är sängen perfekt bäddad med helt skrynkelfria lakan. Mmh men visst att hon hunnit. Eller ska det menas som att de har städhjälp? Kanske. Detaljer va.. Sånt jag inte kan låta bli att störa mig lite på!

Oh nu ska jag gå till sängs. Tänk så skulle jag somna och sedan vakna vid typ 7.30? Haha att folk ofta sover hela nätter utan att vakna är lite som ett skämt för mig. Fungerar det verkligen så liksom? Det var så längesen nu!!

Idag var vi i Tenhult vid sjön och grillade korv och pinnbröd. Kul grej, men det var kallt, blåsigt och Theodor var ganska sur då han egentligen hade behövt somna när vi kom dit ungefär. Men men haha, dagens friska luft och Roxi fick kuta runt i snön lite, det gillar hon!

Inga kommentarer: