måndag 2 februari 2015

Äntligen

Behandling med vichyvatten pågår i Miltons mun och på mina bröstvårtor, jippie. Det verkar bli bättre men såret som blivit tar ju tid på sig att läka. Jag har amningsvägrat på ena bröstet och handmjölkat istället. Väldigt jobbigt och det tömmer sig såklart inte lika bra och jag är rädd för mjölkstockning. Men det har blivit bättre och imorgon hoppas jag det ska vara så gott som borta. Hoppas!

Jag provade att ge Milton lite flaska av det som jag hade mjölkat ut igår, men det var inte poppis. När han fick något i munnen så spottade han ut det direkt... Det blir nog ingen barnvakt för mig på ett tag hehe!

Dagens positiva är i alla fall att Christopher ääääöntligen har tagit körkort! Vi hade som deal att han skulle ta det innan vi fick barn, det gick ju sådär. Men bättre sent än aldrig och jag var smått livrädd när han körde hem haha. Det är inte lätt att sitta där bak efter alla år som chaufför! :)

Milton är jättetrött men kan bara sova när han får amma. Och jag vill inte sitta still just nu!!

Inga kommentarer: