lördag 20 juli 2013

Full fart

Hu, full fart på sommaren. Idag var jag och Theodor i Stadsparken vid 10-tiden tillsammans ned Sandra, Staffan, Sixten och Jimmi. Vi tittade lite på djur, satt i sanden och fikade. Hemma sen har mormor bjudit på tårta då hon har namnsdag idag, Margareta. Det blev jordgubbstårtamen också tårta från Sixtens namnkalas. Den har legat i frysen i ett år och vi hittade den igår när Sandra och jag rensade ut endel. Marsipanen smakade lite frys men annars var dn god!
Annars har dagen bestått av barnlek och hundlek i trädgården.  Jag fick även chans till lite solande!
Nu är jag jättetrött dock, alltid är det något och sovit har jag ju inte ordentligt på några månader. På Christophers semester ska vi få Theodor att sluta nattamma, sköööönt!!

Nu blir det sängen för imon ska vi på babysång hos Sandra! I

Inga kommentarer: