onsdag 24 juli 2013

Sittdel för lillstora killen

Tjena! Idag var till stor del en innedag för mig. Har tittat på några avsnitt av Pretty little liars. Har velat göra det länge nu, men har liksom inte haft tid. Och när det är strålande sol vill jag ju vara ute gärna om jag har något att göra. Men idag hade jag inget att göra och jag var ganska trött på det så stannade inne!

Men ikväll kom jag ut en sväng. Jag och Joel köpte en glass på piren och sen gick vi en runda. Theodor sov en stund och sen var han vaken och väldigt angelägen att kunna sitta upp och titta runt. Eftersom han inte längre sover så mycket är han inte nöjd om han måste ligga ner i vagnen. Så nu har jag bytt till sittdelen vilket funkar utmärkt. Han vill ju dock sitta upp mer på ett sätt han egentligen inte klarar av men jag får ta med lite filtar och kuddar så han får stöd att sitta bra. Då ska vi nog kunna ha med oss en lugn unge i vagnen!

Nä nu börjar Theodor slå med armarna lite för mycket i mitt knä här framför dator. Bäst vi leker lite innan läggdags! :)

Theodor för några dagar sedan. Idag satt han och hängde sig fram över kanten.. heh

Inga kommentarer: