lördag 27 juli 2013

Klant..

Igår var jag så klantigt och gjorde det man inte får göra när man tvättar i vårat hus. När jag var klar så slängde jag sakta igen dörren och precis när den gick igen kom jag på att nyckeln låg på tvättmaskinen. Åååh typiskt. Jag tvättade sista tvättiden för dagen dessutom så nästa tvättid var ju inte förrän idag vid 07. Det är en sån tag man öppnar med och utan den kommer man inte ens in i hallen till tvättstugan. Och i knippan satt även vår dörrnyckel så jag ville ju verkligen ha nyckeln direkt. Jag ringde hyresvärdens journummer och hon svarade med SOS bland annat. Kändes för akut och hon nämnde att dörröppnande kostade 600kr så jag hoppade den vägen. Turligt nog har jag en bekant i huset och jag hörde musik från fest så jag anade att han var hemma. Tur det, fick låna hans tag och kl 7 idag kunde jag hämta min nyckel. Tur tur! 

Något annat, inatt sov Theodor från 23-06!! Rekord. Jag vaknade ju typ 100 gånger och tittade att han sov dock, men ändå. Stor skillnad mot att sätta sig och amma. Och efter amning vid 06 somnade han om till lite efter 07. Fortsätt gärna såhär Tedde!

Inga kommentarer: