måndag 29 juli 2013

Glass i parken

Idag har jag och Theodor varit i Rådhusparken en sväng. Jag köpte glass för mina sista lösa cash och sen slog vi oss ner på picknickfilten. En mysig liten stund, hade varit trevligare med pappan med oss men han är ju sjuk.


Imorgon ska jag i alla fall lämna Theodor för första gången för att göra något själv, för mig, utan barn. Jag ska på bio och Theodor får vara hemma. Eftersom Christopher inte mår tiptop så ska även farmor komma och hjälpa till. Det ska nog gå bra. Han har ju aldrig riktigt tagit flaskan så det är ju därför det är lite extra jobbigt att lämna honom. Men men, går nog bättre när jag inte är hemma alls! Vi ska se Känn ingen sorg imon, det ska bli skööj!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det va ju synd jag inte fattade piken med dina cupcakes, men får ju smaka imon. Iaf så taggar jag håkan ♥

Linn sa...

Tja. Du var ju inte hemma i lördags ;)