torsdag 12 december 2013

Aj i magen

Inatt när Theodor väckte mig fick jag värsta magknipen. Ush, det var aj. Men det gick ju över men jag har fortfarande någon slags värk i magen. Trycker jag ganska långt ner på magen (eller om Theodor sätter sig där och hoppar lite..) gör det extra ont. Hm. Att ha fått stiga upp allt för tidigt pga liten hund som skällde på grannarna gör inte saken bättre. Kanske är det ägglossning som kommer igång nu när jag bara ammar 1/dygn? Det återstår att se.. Christopher skulle säga: det är nog proppar.. Hee

Idag ska jag handla lite inför helgens julfest och förhoppningsvis hinner vi baka både knäck och ischoklad också! :)

Såhär såg pojken ut igår när han fyllde tio månader. Jag tror nog att han går själv inom en ganska sant framtid. Jag inbillar mig också att det är just mamma han säger när han babblar på med mamamamamama. Sötnosen

Här ligger jag och vilar mig ihop med den skällande hunden. Nu är hon tyst dock. Kanske att jag orkar göra något mer effektivt snart........

Inga kommentarer: