tisdag 3 december 2013

Ullared imörn

Såhär i förkylningstider trodde jag amningen skulle öka men istället vill han mycket sällan ta bröstet. Han är så täppt i näsan och då är det såklart svårt.. 

Dagen idag började sådär. Han kröp ifrån mig i sängen och till kanten intill väggen. Han trillat halvt ut ner i sänggaveln och slog i huvudet. Stackarn då.. Senare på morgonen skulle han äta gröt men han blev bara ledsen pga täppt näsa. Så så bestämde jag mig för att suga snor och ta nässpray. Det kändes som tortyr, han bara skriker och försöker slå bort mina händer.. Det hjälte nog lite i alla fall....

Imorgon ska vi åka till Ullared, yey! Jag har mycket jag vill hitta, gärna till superduperbra pris såklart. Hoppas på bra sömn i natt så vi är utvilade för en dag med storshopping. Theodor ska vara hemma hos sin farmor. Bäst det för både honom och oss. Att gå på Ullared med barnvagn lockar mig föga och jag tror inte Theodor är så sugen heller!

Nu är det förmiddagsvila för barnet så jag hoppas jag kan lägga ner honom en stund. Jag vill kunna diska och fixa lite jag!


Inga kommentarer: