fredag 6 december 2013

Senaste nytt

I onsdags var vi som sagt i Ullared. Det blev en hel del shoppat och mitt bästa köp var en myströja. Så himla mjuk och go, vill aldrig tvätta den. Vid 18 tiden var vi färdigshoppade och trötta. Då händer detta:
Min tredje punktering inom ett år. Vi lyckades till slut byta till reservdäcket och jag körde hem på helspänn i 80km/h. 

Igår blev det utflykt igen. Det fanns ingen vit gran på gekås så fick åkte till rusta. Där hittade vi gran och lite tillbehör! Såhär fint blev det:

Idag har det varit en riktigt jobbig dag ihop med Theodor. Det började redan 03.30 då han vaknade ovh började skrika. Han somnade väl vid 05 men höll på att byta plats i evigheter i sängen och kom aldrig riktig till ro. Jag somnade tillslut ifrån honom, pappan tog över. Sen upp vid 08.30 och ge sig ut i snön med hund och barnvagn, lagom kul. Theodor har sedan resten av dagen fortsatt att gnälla och vara allmänt jobbig. Jag tycker alltid det känns som det är mitt fel, att jag gör något fel. Att jag har gett honom mat han inte tål eller något och jag försöker förgäves komma på vad det kan vara.. Men han är fortfarande täppt i näsan så det är väl kanske det som stör framför allt..

Något positivt med Theodor idag var att han åt ett gäng skedar av mat som JAG lagade till honom. Då blev jag glad. Då han typ vägrat äta det mesta hittills så har jag inte lagat så mycket. Nu ska jag försöka börja prova lite eget så smått! :)

Smidig unge att mata: 
                         ....neeeeeej

Inga kommentarer: