måndag 9 december 2013

Extra bra julklappar

När Christopher kom hem idag sprang jag ner en sväng på stan. Jag vad där vid 18 så allt var inte öppet. Men fick en liten överblick och köpte 1 julklapp haha. Ush det är så himla svårt att hitta julklappar. Det är så kul att ge bort när man hittat något en är riktigt nöjd med. Men det är inte lätt. Istället shoppade jag loss på UNICEFs hemsida nu. Det får bli lite extra sånt till alla, plus paket jag förhoppningsvis hittar hehe..

På lördag ska vi ha julfest här hemma och klädsel är julig (jag som bestämt haha). Men jag har inget att ha på mig. Jag köpte en klänning online häromveckan men det satt inte bra, den var lite stor. Buhuuu nu vet jag inte vad jag ska ha. Hoppas på att hitta något i veckan! :D

Nu blir det musikhjälpen resten av veckan, yihoo. Förra året jobbade jag kväll heeeeela vecka, så typiskt. Detta året jag som jag vill, bäst!


Inga kommentarer: