måndag 30 december 2013

Ganska nöjd

Nu så, så mår vi nog helt bra. Jag är trött, men det är jag väl alltid? Hehe.. Igår firade vi lite jul i bankeryd och Theodor fick massa fina julklappar. Vi lekte även julklappsleken och satt i en ring på golvet och slog tärningarna. Theodor kröp runt, runt och försökte få tag i tärningarna haha. Det var ett fint julfirande med glada nyheter! :)

Just nu skulle jag vilja ha ett välbetalt extrajobb. Känner mig fattig och att jobba lite på helger eller så hade jag inte haft något emot. Men vore ju gött om det var på ett ställe där en fick lite för en helg typ. Tänkte höra om det behövs något på mitt nuvarande jobb kanske, men ja lönen är ju inte skyhög direkt. Fast bättre än inget såklart!! Ska försöka söka, anstränga mig ordentligt. Får ge upp tanken  på att någon bara kommer ringa upp mig! ;) Förutom det, alltså bristen på inkomst haha, så känner jag mig nöjd och glad över min tillvaro. Skönt det. Hade velat bo större, helst i hus. Men vem vill inte......

Inga kommentarer: