lördag 28 december 2013

Upp och ner

Idag vakande jag och mådde lite sämre igen. Kan mest bero på att Theodor väckt mig vid 06 typ och bara skrek skrek och skrek till typ 08. Efter att pappa tagit över somnade han och vi kunde alla tre sova till 10. Jag mår lite upp och ner men det får jag nog tyvärr leva med. Christopher får ta eventuella duster med Theodor inatt, för imorgon ska vi till bankeryd för att fira lite jul och det vore ju roligt om jag orkade följa med!

Idag tvättas tvättberget också. Två tvättstugor har jag bokat och det snurrar för fullt där nere. Blir mycket att vika. Men vad jag gillar när allt är rent och tvättat, speciellt nu efter att allt har känts nersmittat!

Roxi har kommit hem idag i sällskap av Loppan. Truls är på annat håll och jag saknar honom lite. Han är ju den mysigaste. Fast också den jobbigaste av trion och det hade nog varit lite jobbigt att gå promenad med tre vovvar och barnvagn!! Hehe . Vi fick även några paket med när de lämnades. Chris fick godis och jag och Theodor varsin pyjamas. Vi ska nog inviga dem ikväll! 

Update, såhär söt blev ungen!

Inga kommentarer: