onsdag 18 december 2013

Lille Wille

Att köpa julklappar till Theodor i år har jag inte lagt någon större vikt vid. Han fattar ju inte ändå. Det är klart att han måste få paket och snören och allt det där, men det kommer han få. Och han kommer inte förstå om det är jag eller mormor, farmor eller moster som ger paketen.

Meeen såhär ikväll så shoppade jag något som jag tror han kommer bli på riktigt glad för när han öppnar. Kanske till och med gladare än för snöret. Kanske i alla fall. Han har nämligen två böcker som handlar om Lille Wille. Böckerna kom i paket genom en prenumeration som vi hade i några månader. Han älskar verkligen de två Lille Wille-böckerna som vi har, så nu köpte jag tre nya med Lille Wille i spetsen. Hoppas nu bara dem kommer fram innan julafton!

Theodor somnade vid 20-tiden, men vaknade vid 21 igen och är nu i full gång. Orkade bara inte söva om honom haha..

Sen till framtiden skulle jag vilja ha lite andra böcker.  Till exempel där det är mamma, mamma barn. Eller där det finns mörkhyade barn och personer med. :)

Inga kommentarer: