fredag 27 december 2013

Frisk nu??

Idag mår även jag lite bättre, äntligen.. När jag igår återigen mådde jätteilla på morgonen och inte orkade med någonting så kändes det hopplöst. Det kändes som att jag aldrig skulle bli frisk. Himla glad att jag inte ammar längre just för att Christopher verkligen kan ta Theodor precis hela tiden när det behövs. Han tog honom även inatt så jag behövde inte röra på mig mellan 23-08.30!! Då tyckte Christopher att jag skulle gå upp? Jag tyckte jag gärna kunde sovit ytterligare lite...

Idag har jag kunnat äta lite mat, både frukost och middag. Vi hade även ett litet städröj på förmiddagen för att få bort det värsta. Imorgon ska vi väl försöka tvätta det stora berget som blivit, huu. Skulle egentligen vilja tvätta soffans klädsel, men det får nog vänta lite hehe. Ganska omständigt!

Jaha så idag åker syster Sandra med familj vidare för annat julfirande och imon åker mamma o nalle puh till gran canaria. Nästa vecka blir det jag, Loppan, Roxi och Theodor. Vi ska nog ha en mysig nyår ihop (Christopher jobbar till 02..). Hoppas inte Roxi reagerar på alla raketer bara. Det känns inte så M en vet ju aldrig. Loppan är ju lugn så hon kan ju förhoppningsvis smitta av sig! :)


I måndags gjorde jag och Sandra Rudolf-cupcakes. Ni ser ju bara vad fina och goda dom ser ut. Och säkert nersmittade av magsjuka! Uuäääk

Inga kommentarer: