lördag 31 januari 2015

Svamp

Åh vissa dagar älskar jag min värmefilt extra mycket, till exempel idag. De senaste dagarna har jag frusit extra mycket och med värmefilten blir en alltid varm och go! Mmmm!

Jaha i övrigt har jag troligtvis kommit på varför jag har fått sår. Milton var gnällig ikväll och gav ifrån sig ett annorlunda typ av förtvivlat skrik. Då såg jag att han var alldeles vitfläckig i munnen. Google talade om att det troligtvis är en form av svamp som även kan smitta till brösten. Han kan även såklart ha ont och på så vis även ta ett sämre grepp vilket kan ge mig sår. Jippie!! Hoppas det här går över fort nu, orkar inte med det. Smärtan att amma med sår är inte att leka med. Fullt förståeligt att många ger upp amningen när sår kommer i början, ajajajaj!!!

Nu ska jag se lite vampire diaries och dricka vatten. Svampen kan tydligen må ännu bättre om jag äter socker eller vitt mjöl, så inget lördagsgott för mig inte! Grr

Milton innan badet idag. Han gillar att ligga på rygg i vatten och sparkar med benen myvket mer än vad Theodor gjorde. Mister pappa rapporterar även att Theodor fortfarande är lite av en död fisk när han ska simma i vattnet haah..

Inga kommentarer: