söndag 4 oktober 2009

Chillarhelg

Vilken chillar helg det är alltså. Igår låg jag hemma hela dagen iprincip och tittade på tv. På kvällen sen blev jag och Christopher bjudna på en fest av hans moder i bankeryd. Det var livat. God mat och liveband. Folk i olika åldrar dansade för fullt, vilket var roligt att se på. Christopher dansade tryckare med män och drack öl. Tillslut var det någon öl för mycket och vid 1-tiden drog vi. Någon gång efter två hade min lilla pojk kommit till min säng och kunde somna i lugn och ro.

Idag har också bestått av att ligga i sängen och se på tv. Mamma bjöd även på bullar, det är väl kanelbullens dag? Jo så visst, jag coh Christopher åt var sin vanlijbulle. Vanilj är ju mycket godare än kanel, hu.

Nu väntar jag på Grey's reprisen och tittar lite på färja på webben. Ha det fint. Tjoho

Inga kommentarer: