lördag 3 oktober 2009

Nattbowling och så vidare

Goddag!

Igår var jag, Christopher, Joel och Alexander och spelade nattbowling. Det var kul, längesen ajg bowlade. Jag hade en väldigt bra start med några strike-ar och sådär men sen gick det utför. Jag blev nog lite trött i armen. Många gånger siktade jag bra, sköt rakt i mitten. Men klotet kom för sakta helt eneklt så alla välte inte.. Vårat lag kom hur som helst sist och det berodde inte bara på mig kan jag säga!
Därefter for vi iväg ut mot Jönköpings såkallade nattliv. Först lite på bongo där jag lyckades tappa ett rikigt fullt vinglas. Pengar i marken, typsikt. Ett tag hängde vi på pipes. Det var väldigt mycket öl där inne så jag sa till bartendern: Finns det vin här? Då sa en herre brevid mig: inte för att vara elak, men vafan tror du? Nej, va tror jag. Jag blev bara lite osäker när det var så väldigt mycket öl där. Ölställe liksom.

Efter att ha gått hit och dit och fram och tillbaka i den kalla natten var jag ganskaså trött. Efter ett tag åkte vi hem. Det va skönt. Hem till varma sängen!

Idag har jag och Christopher slappat i sängen. Nu har han åkt iväg för att heja på Tenhultslaget i borås. Själv ska jag se någon serie på internet och sen blir det Lipstick jungle och Hv-match. Tjupptjupp, hej

Inga kommentarer: