måndag 5 oktober 2009

Piroger

Idag har jag sovit till nästan halv elva. Sååå skönt. Klockan två kom amanda hem till mig, vi skulle baka pirogoer, och det gjorde vi också! De blev supergoda tycker jag, amanda med tror jag. Sedan tittade vi lite på tv. I reklamen tittade vi lite på gudstjänst där prästen tyckte att man skulle ta in jesus i sitt liv. Jag frågade Loppan som satt brevid mig om hon ville ta in jesus i sitt liv, hon svarade inte riktigt utan tittade på mig med en förvirrad blick. Det visade sig att hon hellre ville gå ut och bajsa.Annars har jag städat idag faktiskt. Dammsugit och allt. Nu återstår småsakerna som är svåra att veta vart jag ska lägga. Det löser sig. Hej

1 kommentar:

Sophia sa...

Åh vad gott det ser ut!! Förresten, kan du inte köra ett blogginlägg om receptet på din skinksås? Skulle gärna bjuda Jake på den :-)puss!