onsdag 14 oktober 2009

Sömn

Nu sitter jag här i ett mörkt rum. Det är mest datorskärmen och ormlampan som lyser bara. Myran ligger på en stor kudde på golvet och snarkar. Loppan ligger så utsträckt hon kan i min del av sängen och Christoopher ligger och, tror jag, sover i sin del av sängen. Christopher ska börja jobba natt i natt så han måste få sig lite sömn pojken. Gick dock uppför mig att han faktiskt inte kommer vara här i natt, och nu sover han. Jaja, han är ju här i alla fall. Får titta på honom, luckyyy.

Själv ska jag träna med Jennie kl halv 7 och innan dess ska jag nog se till att det finns mackor till Chrille och ja, kanske städa kaninburen eller nått. Ska se efter om ormen har bajsat idag med, och studera hur musen ser ut. Han har nämligen blivit väldigt mager på senare dar så kanske får bli veterinären om inte bajset ser bra ut! Jaha, hejsvejs

Inga kommentarer: