söndag 25 oktober 2009

Kompiskväll

Godkväll. Nu ska jag snart ta mina jättetrött ben och gå och lägga mig. Idag har jag nämligen jobbat och stått i. Det var ett ungdomsläger på hotellet så det sprang ibland runt pojkar i kanske 13-14 års ålder i korridoren. Typen av gäster jag tycker är jobbigast. Även några tjejer gick där, men dom hölls sig lugna och var väldigt coola.

Under kvällen har jag träffat fina vänner. Först kom Jonatan till mig. Vi åkte till willys och köpte lite kakao och choklad. Sen bakade vi muffins! Mums. Vi hämtade sedan Pär och Elin. Vi dekorerade muffinsarna tillsammans. Lite smält choklad blev över och av det skapade vi detta konstverk:
Pär, 20 år, skapade "päL". Elin, 19 år, skapade brun klump. Linn, 19 år, skapade det vita och Jonatan, 20 år, dekorerade med silverkulor(tror jag).

Sen började vi titta på Zodiac men stängde av. Istället blev det två avsnitt av Whale Wars! Kanon.

En mysig och bra kväll, Linn är nöjd. Godnatt.

Inga kommentarer: