måndag 12 oktober 2009

Senaste dagarna

Tid för en uppdatering kanske. Vad har hänt i mitt liv den senaste tiden? Jo. I lördags var jag med mina vänner och åt lite god mat och drack drinkar som inte blev så goda. Drinkmixen var ingen höjdare. Hur som helst så skulel vi vidare ut till Bongo. I väntan på bussen glider en taxi förbi och stannar och frågar om vi vill åka taxi. Vi fick erbjudandet 100 kronor ner till stan. Det slog vi till på, även om elin var väldigt skeptiskt mot detta. Även om han körde i 70 på en 50 väg så gick det bra, vi kom fram, för 100 spänn.
Sen var det en ganska vanlig kväll ute. Jag lämnade sedan mina vänner och gick till min pojkvän på amor. Dom satt där och drack cider, han och hans vänner. Joel va snäll och körde hem oss sen, slapp man bussen. Fint.

Söndagen, igår, var mest mys i sängen med huvudvärk. Även stor middag med typ 10 andra personer under dagen. På eftermiddagen/kvällen tittade jag och min pojkvän på hela mysteriet på greveholm serien eller vad man ska kalla det. Julkalendern. Mysigt och skönt att inte behöva röra på sig.
Idag har jag träffat Jennie. Vi tog ett aerobicpass på friskis. Det var inget för mig alltså. Hänger inte med riktigt. Men men, någon gång i bland skadar väl inte ett sånt pass heller. Efter passet åkte vi till a6 och åt mat, svinhungrig. Sen köpte jag en sak till min pojkvän och på ikea köpte jag en dörrkroksak till min dörr. Dock hade mamma precis köpt en sådan när jag kom hem. Typiskt.
Jaha. Nu blir det chillkväll. Hej

2 kommentarer:

Jonna L. sa...

hur mkt älskar man inte Mysteriet på Greveholm liksom!!! finns ingen bättre "julfilm" haha ^^

Linn sa...

Det är underbart!! (: