onsdag 21 oktober 2009

Snooza

Idag vaknade jag i min säng av att mobilen började spela sin vanliga truddelutt. Jag snoozade och gick från att sova till att vara vaken till att drömma fast jag var vaken. Christopher låg där brevid mig, men eftersom han har lång sovmorgon på onsdagar så vände han sig om för att sova vidare utana tt störas så mycket av min mobil. Eftersom jag tycker det var så orättvist att jag var tvungen att gå upp så snoozade jag lite till. Tur att det enda jag jag behöver göra på morgonen är att klä på mig och borsta tänderna iprincip. Oftast tvättar jag ansiktet och sätter en toffs i håret med.

På jobbet har jag mcyket tid att tänka när jag går där och städar i min ensamhet. Idag tänkte jag en stund på när facebook egentligen ska skapa en ogilla-funktion? Varför inte liksom. Jag tänkte också på att jag ville komma till min säng och bara få ligga där och mysa. Loppan har brett ut sig i sängen nu så jag får väl äta lite istället, så jag inte svälter ihjäl, det vore väl dumt. Hej
Sola och bada skulle sitta fint, japp.

Inga kommentarer: