tisdag 13 oktober 2009

Tråkiigt

Jag har så trist. Jättetråkigt har jag. Idag har jag varit på ikea och lämnat tillbaka saken, tog ju lång tid.. mmh. Jag har även ätit mat, hä. Också har jag varit på erikshjälpen och letat tyg, men hittade inget som passade mig. Nu sitter jag bara här och fryser och är väldigt sugen på choklad. Igår tänkte jag börja tänka lite mer vettigt över vad jag stoppar i mig och lite allt möjligt med vad jag brukar göra. Jag tänker absolut inte utesluta choklad och andra godsaker i mitt liv, finns ingen anledning. Men senaste tiden har jag ätit massa saker, varje dag. Dålig vana. Plus att jag äter för jag inte har nått bättre för mig, det är ju så gott, avslappnande, kul. Haha. Herregud. Neh, snart ska man kanske proppa i sig en guld nougat ändå? Jammii

Inga kommentarer: