lördag 9 november 2013

Frusen

Nu börjar det minsann bli kallare och jag fryser titt som tätt. Kan vara jobbigt ibland, men också mysigt att krypa ner i massa filtar!

Flera andra som har varit gravida har jag hört blev väldigt varma av sig och kunde sova med öppet fönster mitt i vintern. Förra året när jag var gravid blev jag aldrig särskilt varm, eller? Kanske att jag faktiskt blev det fast det visade sig lite annorlunda på mig. Förra året frös jag nämligen inte så farligt under vintern. Jag kom och tänka på hur det var året innan det, två års sen. Då gick jag och la mig med hel pyjmas(långbyxor och tröja), strumpor, varm morgonrock, värmefilt och duntäcke. Alltså, då frös jag!! Så förra året blev jag nog mer vanlig under vintern när jag var gravid. Denna vintern får jag nog användning av värmefilten igen!

Ikväll har jag och Theodor varit på fest. Först var Theodor lugn och lekte och sen somnade han efter 21. Jag tog ett glas vin och chillade lite. Vid 22.30 vakande han och då gick jag hem. Nu är klockan 23.40 och Theodor är klarvaken och galen.......

Inga kommentarer: