tisdag 26 november 2013

Parkeringsplats

Inatt vid fem när jag halvt har somnat ifrån amning så vibrerar min telefon massor, vilket väcker mig. Det var dolt nummer som ringde. Ack ack. Så när dolt nummer ringer igen vid 10-tiden är jag på väg att inte svara, men gör det ändå. Tur var väl det för det var hyresvärden som ringde och berättade att det fanns en garageplats ledig från 1 januari. Jippie!!! Taget. Och bättre blev det för sedan ringde hon upp och sa att vi kunde få den redan 1 december. Gu så skönt! Inga rutor att skrapa i vinter!!!

Annars idag har vi varit på babygrupp.
Jag har även varit ambitiös och gjort egna biffar med sås och potatis till middag. Ok, inte särskilt avancerat men
för min del var det det hehe.

Nu måste jag packa ner barnet i vagnen igen och gå ut med Roxi. 


Det här lyckades Theodor med idag. Blir mest sur på mig själv då jag såg det hända men inte stoppade det. Trodde den var av plast typ så den skulle klara ett fall i golvet. Eeeh så var visst inte fallet..

Inga kommentarer: