fredag 15 november 2013

Sjunde tanden

Nu har Theodor förniddagssomnat på mig. Hoppas han går med att jag lägger honom i sängen snart så jag kan ta lite vatten (så töörstig) och diska och röja lite.  Två bra nätter i rad blev det då rakt inte. Christopher fick söva om Theodor gång på gång igår efter 20.30. Det gick typ två minuter från att han hade hamnat i spjälsängen till att han vaknade igen.. Efter mycket om och men sov han gott vid 00.. Sen vaknade han vid 04, 05 och 06.30. Och sen fick vi kliva upp vid 08! Det var mycket bättre när han sov i ett...

Vid 06 dundrade lilla vovven Vega in i sängen också så hon är här hos oss idag. Vi får väl ge oss ut på en liten runda med hundrarna och så ska jag hämta ett paket som kommit. Så jobbigt att en inte kan ta med hundarna när man ska göra små ärenden..

Igår fick Theodor sin sjunde tand! Eller först då jag såg den i alla fall. Han gapar ju inte på beställning direkt.. 



Inga kommentarer: