fredag 2 maj 2014

-

Theodor fick sova i säng inatt (vill alltid ha honom hos oss när han inte är riktigt frisk). Det var skönt för oss, han är så bökig på natten, slänger sig runt och sparkas i ansiktet. Jag vaknade dock titt som tätt av täppt näsa och ont i halsen. Ush ush.. Idag känns det lite bättre dock. Hoppar simmet men ska åka och jobba kvällen. Hoppas på en lugn kväll!

När jag har ont i halsen vill jag gärna dricka varmt. Jag gillar dock bara oboy typ. Tog min blutsaft-shot nyss och den var riktigt skön för halsen. Gissar att det är mycket c-vitamin i den också. Skulle villja ha någon varm, juice-ig dryck som är lite tjockare i konsistensen. Kanske finns någon saftsoppa? Nyponsoppa kunde ju va något. Jaja, hinner/orkar ändå inte gå till affären så får nöja mig med oboy och colizin hehe!

Den snygga efter-amnings-luggen. Ush. Den kommer väl hinna växa ut lagom tills allt trillar av igen...

Inga kommentarer: