fredag 16 maj 2014

Föda nu...?

Det här med att graviditet nummer två går lite snabbare och att en inte skulle tänka lika mycket på den.. Nah jag vet inte alltså? På ett sätt, har ju fullt upp med Theodor. Men jag börjar nu känna såhär i vecka 25 att jag vill ha augusti, 37+0 och bara föda nu! Minst lika spännade att se hur förlossningen blir, hur lillebror ser ut och hur amningen ska gå. Tänk så får han bruna ögon? Tihii!

Jaja, än är det bara maj..... Igår hälsade vi på våra mormödrar jag och Theodor. Theodor växlade mellan glad och sur, tänderna som spökar lite tror jag. Sen åkte vi hem vid 19-tiden och då somnade han i bilen, ajaj. Fick väcka honom hemma för ombyte och kvällsmat och sen var det fullrulle fram till 21.30, hejohå!

Idag vaknade Theodor babylen i ansiktet och inte alls röd. Sån lycka för en mamma som mig haha. Glad är han också och jag har både hunnit diska, plocka undan och äta (utan att kräkas upp allt direkt som igår, yeey!). Idag blir det babysim och kanske lite utetid i solen! :)

Jättetrött igår, så skönt att somna i bilen ju!

Inga kommentarer: