söndag 25 maj 2014

Kalashelg

Hujedamig vad trött jag känner mig i kroppen. Full fart i helgen med kalas för Sixten igår och mormor idag. Theodor har varit lite halvtjurig av och till så lite påfrestande.. Hoppas ändå på tänderna så det kan gå över snart. Just nu är det 15e tanden som håller på att tränga igenom och den 16e (kindtand) ligger nog med och lurar. Klart han blir lite sur med så mycket som tänder i munnen..

Ikväll har jag jobbat också och det var full fart. Oväntade incidenter som ställer till det plus att jag arbetade med en som inte har deligering på medicin och inte är så insatt än på allt. Mycket ansvar, mycket spring och en förvirrad jag som kände mig varm och trött. Nu har jag en jobbkväll kvar inbokat sen blir det inget mer tror jag. Skönt att bara vara mamma igen. Jag älskar verkligen att vara mammaledig, det är så härligt. Och jobbigt, ledig är en inte, men helt klart bästa jobbet!!!


Inga kommentarer: