tisdag 22 juli 2014

Äntligen bebismys!

Idag var jag på A6 med mamma en sväng, köpte några detaljer till blöjtårtan som de nyblivna föräldrarna skulle få. Theodor fick sig även en keps och så ett par byxor som hans mamma har ett par precis likadana! Vad fina vi kommer bli. 

Hur som, hann fixa tårtan och sedan hämtade vi upp pappan och åkte till Huskvarna. Lille bebisen alltså, verkligen liten. En vet ju att de är små de där små bebisarna, men en blir ändå lite chockad av att han var sååå liten. Men så söt och go. Höll honom en stund men sen blev han lite ledsen, dåligt betyg på mig? Haha. Nä gullen, han vände munnen lite in mot bröstet mitt en gång och jag fick sån känsla på att vilja amma och tillfredsställa hans behov haha. Tur hans mamma var där och fixade! ;) Ser fram emot att träffa honom snart igen. Ååh bebis!

Det är nog lite så att jag känner att jag vill ha revansh med amningen den här gången. Jag ser fram emot det nu, jag vill kunna tycka att det är mysigt att amma. Jag vill inte ha ont, få en massa sår och sprängfyllda bröst. Tja, lite av varje lär väl kanske komma ändå men inte i den utsträckningen som det blev med Theodor förhoppningsvis. Hoppas hoppas jag ska få till det bra!

Nu blir det kvällemat och sen sova (kl är 20.30). Har stått och suttit upp för mycket idag, måste ligga ner mer om dagarna helt enkelt. Stora magen..

Titta gullungen!

Inga kommentarer: