lördag 19 juli 2014

Träningssugen

Det är lätt att bli sugen på att träna när en inte kan, men jag är peppad. Alla runt omkring mig verkar vara på gång nu och jag vill också. Det kommer bli riiktigt segt att komma igång efter en sånhär lång paus i slapphet, men det blir bra. När en väl är igång så är det så himla härligt ju. Älskar känsla efter att ha tagit ut sig riktigt mycket!

Nu får jag mjölksyra i benen och blir andfådd av att bara gå upp för två trappor. Meen så ska jag ju föda om några veckor. Sen ska jag återhämta mig och hoppas nästa unge kommer vara en såndär som börjar sova hela nätter fort så jag får bra med sömn så att jag orkar träna! Woho! ;) 

Nu är jag i vecka 34(33+1). Om han vill komma ut ungefär som sin bror så har jag ca fyra veckor kvar. Jag hoppas han är som sin bror! 


Inga kommentarer: