lördag 19 juli 2014

Flisa i foten

Idag hittade jag en liten flisa i Theodors fot. Såg det igår också men trodde det var smuts, men så när jag såg samma sak idag var jag ju tvungen att titta närmare. Det var en relativt stor bit som lagt sig helt under huden, men jag lyckades trycka ut den när Christopher höll i honom. Han blev jättejätteledsen! :( Jag skulle titta på hur det såg ut sen kort efter och tog lite i foten. Då tittade han på mig, läppen kom fram och sen grät han ytterligare lite hos pappa. En sådan liten sak som blir så jobbig. Nu sover han, sen får vi titta till så inget blir inflammerat bara!

Idag kommer mamma hem så vi ska flytta hem till lägenheten igen. Det känns både bra och dåligt. Alltid skönt att vara i ditt eget hem, men blir mer jobbigt att bara gå ut och hänga när vi lämnar livet med trädgård. Christopher börjar ju jobba  nästa veckan igen så jag och Theodor får väl hitta på lite ändå, ska ju bli fortsatt fint väder!!

Det gäller att ha fullt uppsikt numera, han klättrar mycket!
Vara nära hundar är mysigt, helst sitta på en!
Puss!


Inga kommentarer: