söndag 20 juli 2014

Bebis

Just nu sitter jag i en solstol på stranden. Theodor är hos sin mormor och Christopher och Joel kastar boll i vågorna. Jag har velat bada länge nu och så idag blåser det som bara den, så typiskt. Att det blåser gör väl inte så mycket egentligen men det är inte 30 grader idag så det blir lite för kallt att bada då tycker jag. Men varmt i vattnet verkar det vara i alla fall så det får bli något besök i veckan tror jag!

Egentligen skulle Gariella och Kasper varit med och hängt idag men de råkade föda barn inatt istället. Theodor har alltså fått en till kusin, Christopher har blivit morbror och jag, ja jag vet inte om en får någon titel? Så underbart i alla fall!! Ska bli så spännande att få höra massa detaljer och att få träffa lille plutten! Aaawww bebis!!

Inga kommentarer: