onsdag 16 juli 2014

Senaste nytt

Vad händer. Jo syster Sandra med familj har varit här i en vecka. Lille Sixten har dock haft feber och ögoninflammation så det har ju tyvärr begränsat oss alla. Sandra och jag har roat oss med att slänga en maaasssaa skräp i källaren och städa i skafferiet. Vi gillar att göra sånt, men det tog på krafterna. Allt tar alltid mer tid än vad en tror!

I måndags var jag hos barnmorskan. Allt såg fint ut förutom mitt blodsocker som var en anings lågt. Men så blir det lätt när det gått några timmar sen jag åt. Lätt fixat problem hehe!

Idag ska vi ner till Sjön och äta mat för Emmmelie som har fyllt år. Bordet är bokat till 20.00 så vi har plan på att Theodor ska somna i bilen på väg dit och sedan sova hela besöket. Vi kan väl inte annat än hoppas på att det går vägen. Vaknar han lär han ju vara en plåga så sent på kvällen på fin restaurang. En och en halv timme fick han sova idag på dagen, hoppas det blev en bra avvägning....

Ungefär såhär går jag runt hela dygnet. Mina mjukisshorts och Christophers gamla tishor. Gött! Haha

Sandra och Sixten. Det var synd att vi missade hans vanliga jag. Nu var han mest ledsen och tjurig, men det är inte lätt att vara annat när sjukdom drabbar en!

Teddan äter pannkakor, fick mycket bra betyg av honom!

2 kommentarer:

Sofie sa...

Trodde att lillen hade kommit eftersom du inte skrivit på ett litet tag! Hehe, skönt att allt är bra i alla fall :)

Linn sa...

Haha ja nu hade varit en anings tidigt! :)