torsdag 24 juli 2014

Ljust eller mörkt i magen?

Hur tror ni barn påverkas beroende på när de ligger i magen? Jag tänker att vi som redan kommit ut kan ju påverkas kanske mycket att sommarljuset och solen. Theodor föddes i feberuari och fick alltså till stora delar ligga i magen när det var väldigt mörkt plus att jag alltid hade mycket kläder på mig. Hans lillebror däremot ligger ju i magen nu och får en betydligt ljusare tillvaro. Dygnen bjuder på mer ljus och jag går ofta och solar utan tröja. Ja vi får väl se om nästa barn blir mer happy eller så? Haha!

Theodor fyller stora poolen hos sin mormor idag!
Nöjd över att sitta i sin solstol.... eller inte...
Haha, joråsåatt! Kan säga att det inte är helt ultimat att sola med mage, mycket som är obekvämt. Men att bada är ganska gott! 
Tanken är att lämna Theodor hos sin mormor i eftermiddag och hela natten. Christopher och jag ska hänga lite själva, kanske ta det där sena kvällsbadet som är svårt att få till annars!

2 kommentarer:

Sofie sa...

myys med kvällsdopp! Önskar att vi kunde göra detsamma, men min karl är en riktigt badkruka!

Anonym sa...

Ja passa på med kvällsdopp, det är både skönt och uppfriskande !