torsdag 31 juli 2014

Klaga lite

Saker som är störigt med att vara gravid nu:
- att må illa så fort jag inte äter stabilt och regelbundet
- inte kunna ha Theodor i knät
- inte orka gå några längre sträckor
- det ständiga trycket upp mot revbenen
- nästäppa som pågått i 9 månader!!!
- att få ont i svanskotan om jag sitter upp för mycket

Mmmhh. Imorgon har vi 35+0. Nästa vecka ska jag bebisförbereda tror jag. Fixa allt med kläder, barnvagn, blöjor, börja packa bb-väska och så. Egentligen skulle vi ta över en spjälsäng som Sixten haft men det verkar bli svårt att få den till jkpg i tid så det blir nog att vi köper en istället. En vit vill jag ha tror jag!

Igår var vi uppe och spanade på Gabriella och Kaspers lägenhet. Precis likadan som våran, bara 11 våningar högre upp... Så härlig utsikt, jag vill också ha!

Inga kommentarer: