måndag 21 juli 2014

Hösten?

Idag hade de åkt hem från bb, så imorgon ska vi få komma och besöka. Alltså ser fram emot det så mycket. Har sett fram emot detta i flera månader haha. Har sett några bilder och han är en riktig skönhet. På en bild tyckte jag han liknade Theodor lite som nyfödd, men sen inte lika mycket på andra bilder. Vi får se vad en tycker live. Han behöver ju inte placeras i att likna någon, han är ju sig själv liksom! Haha ;)

Hade planerat en present som jag egentligen vill ha med imorgon, men tror inte jag hinner fixa. Det gör väl inget om den kommer lite senare, men blir trött på mig själv som inte ordnat med detta innan! Jaja!

Idag har Theodor fått vara lite hos sin mormor igen medan jag pressade på stranden med Jennie. Är inte helt bekvämt att sola med monstermage men men. Funderade på att gräva ett hål i sanden att placera magen i så jag kunde sola ryggen. Men jag orkade inte hehe.

Såhär på sommaren saknar jag ibland att inte vara förälder. Vill kunna spontangöra saker lite mer, som att åka och ta ett kvällsdopp eller så. Äh, går väl göra ändå. Handlar kanske mest om att jag tycker allt är 10ggr jobbigare nu när magen är överallt. Mer och mer sammandragningar nu och vissa har börjat stråla ut lite i ryggen likt menssmärta. Hårdträning nu inför förlossningen. Ush, min skräck är att det blir en lång och seg förlossning. Är så inställd på att det ska gå fort så gör det inte det kommer jag tycka att det är svinjobbigt. Jaajaaa en ska inte tänka för mycket på saker en ändå inte kan påverka. Han kommer komma ut tillslut ändå!

Himla varmt ikväll? Svettas redan och alla fönster står på minimalt öppet pga katt som annars rymmer.. Jag börjar nog längta lite efter hösten jag...

Random bild från häromdagen. Hehe

Inga kommentarer: