onsdag 28 januari 2015

Ajaj

Ush mina bröstvårtor gör så himla ont när Milton ammar. På ena är det nästan så jag börjar gråta i början. Det gör ont som att jag har sår, men jag har inga synliga sår. Och inget särskilt har hänt, eventuellt att han har bitit mig lite men ja. Konstigt.. Hoppas det går över snabbt för nu är det en plåga varje gång han ammar..

Idag har jag och barnen varit hos mamma. Vi har fikat och ätit hämtmat för hon fyller nämligen år idag. Theodor busade på som vanligt och somnade snabbt hemma sen vid 20.45. Jag hoppas det blir sovmorgon imon..

Idag har även jag och Christopher 9årsdag. Firandet uteblev så att säga, men kanske kan vi göra något i efterskott? Ja vi får se!

Dessa sötnosar. Theodor brukar ofta lägga sig bredvid Milton på golvet och härma honom hehe! 

Inga kommentarer: