tisdag 6 januari 2015

Fixalista

Igår var jag iprincip bra igen och på kvällen fick vi (jag) undan all tvätt. 5 proppfulla tvättmaskiner blev det. Att det går åt så mycket kläder på bara några veckor, helt otroligt..

Vi hade även besök av barnens farfar med familj. Det var lite försenat julfirande och vi och barnen fick oss fina julklappar. Theodor fick sig en egen liten surfplatta. En android-modell, men det snappade han upp fort, han som annars är van vid apple. Haha roligt att en snart tvååring redan är så insatt..

Nu är det massor jag vill få gjort framöver. Jag behöver gå till banken och ändra det där med pensionssparet och skapa ett sparande till Milton. Jag behöver handla en present till Christopher som fyller år nästa vecka och även leta knoppar till Theodor och Miltons leksakskök. Leksaksköket behöver också målas. Sen behöver Christopher och jag ha en riktig rensardag här hemma. Rensa ur bland allas kläder men också hela barnrummet som just nu är överfullt med leksaker. Det får inte plats helt enkelt och det blir för mycket för att det ens ska bli roligt att leka! Kanske vi kan rensa ut lite och ge vidare till någon som kan ha bättre användning för det! När det är klart blir det till att ändra om i inredningen där inne, har en plan och julklappspengar, yeey!!

Haha plutten!
Det här fina ipadskalet fick vi av lille Vincent i julklapp. Det kommer från Netto och år helt superbt!!

Inga kommentarer: