fredag 23 januari 2015

Tegel

Jag har snart sett 3 säsonger av The walking dead. Nu tycker jag det börjar bli lite mer spännande att titta i alla fall. Det var på tiden hehe. Men jag har tittat ibland när Theodor har varit uppe men jag har insett att det kanske inte är så bra? Jag tycker ju inte det är läskigt eller obehagligt men det kanske inte är något passande för en snart 2åring att se när zombie slaktas. Jag får hålla mig till kvällarna framöver hehe!

Idag har Christohper planerat hela dagen för fredagsmys med hemmagjord pasta. Det han inte visste dock var att vi hade bokat bord på restaurangen Tegel kl 18. Planerna med systrarna Eek sköts på till imorgon och vi gick iväg. Theodor fick vara hemma med farmor, Jimi och Viktor. Milton var med oss och var en superperfekt bebis, sov hela besöket! Hur som, vi tog en "kul kväll" och fick in flera små rätter efter varandra. Spännande att se vad vi fick och allt var jättegott. En rätt var musslor, vilket var första gången för oss båda. Jag tyckte det smaka mest hav men det var ändå ok att äta. Lyckat och mysigt hur som och kul att få lite egentid ihop. :)

Nu ska jag se mer walking dead och sen sova. Imorgon blir det upp och bada igen! :)


Inga kommentarer: