måndag 12 januari 2015

Ny matta

Ibland när jag tänker på att börja jobba igen känner jag mig ganska pepp, kul att göra något annat liksom. Men ibland bara vrider det sig i magen av bara tanke, som ikväll. Ush känns hemskt att jobba. Hade kanske känts lättare om jag vetat vad jag ska göra och trivts, men nu vet jag ju ingenting. Och Milton är ju fortfarande så pass beroende av mig, och då är det inte lätt att tänka på att ge sig iväg en hel dag!

Annars går tankarna på ny inredning. Vi köpte en matta till vardagsrummet idag, väldigt mysigt blev det. Nu vill jag ha en trådkorg, en golvlampa och dekorationer i fönstret. Det är mycket jag vill ha och jag vill som sagt fixa i barnrummet också men jag kan inte riktigt komma fram till exakt hur. Snart ska en stor säng in till Theodor också. Jag undrar jag om det kommer gå att han sover i eget rum.. För mig gör det egentligen inget att han sover hos oss, men jag skulle vilja ha sovrummet på kvällarna ibland. Jag skulle vilja ligga i sängen och se på tv någongång.. Ja vi får se hur det blir!

Mattan!

Inga kommentarer: