måndag 19 januari 2015

Serier

I förrgår glömde jag ta nässpray innan jag gick och la mig och då bestämde jag mig för att sluta, där och då. Ush, vaknade jättetäppt och hela dagen igår var hemsk. Mådde ganska illa av att jag inte kunde andas genom näsan och det var väldigt nära att jag tog nässpray igen. Men jag stod ut och nu är det nästan bra igen. Heja heja! Nu kommer väl en ny förkylning drabba mig snart så jag får börja om igen på nytt, vore ju typiskt!!

För några dagar sedan började jag se på serien Orange is the new black. Jag fastande direkt och lyckades se båda säsongerna på några dagar. Det är inte dåligt för en person med två små barn inte! Men så tog det slut snabbt och jag ville ha något nytt att se. Så nu har jag sett lite in på andra säsongen av the walking dead. Den börjar väl bli lite spännade nu kanske men mest har det varit riktigt segt tycker jag. Jag hoppas den rycker upp sig lite snart!

Jag har även pusslat och varit med när Theodor har lagat mat i sitt nya kök idag. Jag har inte bara suttit framför tvn!!

Inga kommentarer: