söndag 4 januari 2015

Feber

Igår vaknade Milton vid 05.30 och som vanligt när han ammar på morgonen så bajsar han. Så ja, efter det var det bara att stiga upp. Lagom trött hela dagen var jag, kände mig alldeles hängig. Efter en lite påfrestande eftermiddag så började jag frysa och sen kom febern. Jag hade nog drygt 38 i feber men det räcker för att hela kroppen ska värka. Ush!!!

Nu börjar det kännas en anings bättre men jag är fortfarande trött i hela kroppen. Vi hade verkligen behövt tvätta idag och handla lite men men, får se vad vi lyckas med!

Stackars Theodor i morse. Hans vanliga gröt är slut så Christohper hade gjort havregrynsgröt. Så var han ganska sur men sa plötsligt gröt. Han får en sked i munnen, men det var ju fel sort så han börjar storgråta och gröten bars trillar ut ur munnen på honom.. Haha inte lätt inte när fel gröt hamnar i munnen!

Kusinerna 

Inga kommentarer: