torsdag 22 januari 2015

Fisk

Idag kände jag mig så slapp mitt på dagen så tanken på att packa ihop barnen och hunden och åka till djuraffären lockade inte särskilt mycket. Men vi hade tid för kloklippning idag så det var bara till att åka. Medan vi väntade så tittade vi lite på fiskar och när det sedan var dags att gå så blev Theodor arg. Han ville ju se mer fiskar. "Meeeeer iiiiikkkk". Haha hade det inte inneburit att städa och sköta ett akvarium så hade jag nog köpt ett litet akvarium till honom, men det blir det ingenting med.

Denna veckan har varit ganska tråkig och seg. Christopher har jobbat 9-17.30 varje dag, så trist tid. Men imorgon är han ledig och det känns skönt. Vi ska handla lite och ha det mysigt på kvällen. :)

Ooh nu kom jag på massa småsaker jag borde få gjort som jag glömmer eller skjuter på hela tiden. Ska skriva en to-do-list nu!!

Theodor i vagnen igår
Äntligen har han somnat. Han har varit gnällig flera timmar. Egentligen behöver han bajsa tror jag, men inget bajs i sikte!

Inga kommentarer: