torsdag 8 januari 2015

Syskongrupp

Idag gick jag med vagnen tills Theodor somnade strax innan elva. Han var egentligen inte särskilt trött än men jag hade planer på att gå till öppna förskolan kl 13 så då ville jag att han skulle vara utvilad och hinna äta innan.

Mina planer gick vägen, förutom att Milton bajsade ner sina kläder precis innan vi skulle gå. Han som hade en nu fin body som jag köpte på rea. Typiskt! Och senare idag bajsade han ner sig igen, så störigt!!

Hur som, öppna förskolan och syskongrupp blev det. Väääääldigt lugnt var det idag, så pass lugnt att jag och mina barn hade förskolelärarna och lokalerna alldeles för oss själva. Haha. På förmiddagen på vanliga 0-5 år gruppen hade de varit ca 50 stycken. Skönare att vars själv då! Theodor röjde ut allt och provade på allt som går att göra ungefär. Sötis!!

Han målade en tjusig målning! 

Inga kommentarer: