måndag 30 november 2009

Bada och pizza!

Idag vart Christophers lärare sjuka så vi har passat på att hitta på lite saker. Vi gick och badade. Jag både hoppade och dök (jag använde en gammal bikni som är nästan helt uttorkad och mina snygga nike-shorts. haha det satt kvar i alla fall!). Vi simmade i strömmen, hoppade i vågorna och simmade ut i kylan. Det var svinkallt så kort därefter satt vi i bubbelpoolen en stund, favoriten.

I bubbelpoolen bestämde vi att göra pizza till middag vilket vi gjorde när vi kom hem. Det blev var sin stor pizza. Min var vegetarisk och bestod av tomat, ost, lök, purjolök och quorn. Christophers var mer köttberikad med både skinka och bacon men även en massa starka såser och vitlök. Nu är båda mätta och nöjda i alla fall. Toppen! Mitt i maten började Myran hulka i soffan och jag slängde ner henne på golvet precis innan hon spydde en liten pöl. Alltid lika mysigt att städa upp!

Inga kommentarer: