onsdag 18 november 2009

Jag sitter just nu och tittar på programmet "halv åtta hos mig "som jag nu har börjat följa slaviskt. Jag tycker det är ett ganska roligt programm, skönt att slapptitta på lite sådär vid halv åtta tiden. Personerna som är med i programmet är ju ena roliga och specilla personer, minst sagt. Alltid lika kul att se vad det är för personer som är med varje vecka!

Men så tänkte jag idag, tänk om en person skulle vara psykiskt störd och bjuda hem de tre andra personerna, och sen är maten förgiftad?! Tänk tänk tänk. Undra om tv4 skulle lägga ner programmet då? Ingen skulle ju ana något, bra äta och vara glada. Doock så skulle det ju inte vara så svårt för polisen att lista ut vem mördaren är. hmm.. Jag vet inte varför jag tänker på sådana här konstigheter. Nu ska jag äta kvällsmat med pojkvännen. Mackor. Hejs

Inga kommentarer: