onsdag 11 november 2009

Däckbyte idag

Todeloo. Idag har jag proppat i mig colizin, älskar colizin. MHMMM. Halsont, borde (än så länge).

Vid halv tolvtiden åkte jag till råslätt. Amand aföljde med mig, för jag ville inte åka själv. Väldigt snällt. Jag skulle nämligen lämna in min bil på en mack som jag inte riktigt visste vart den låg och få däcken bytta till vinterdäck. Under tiden det gjordes så gick jag Amanda en sväng i råslätt. Vi tittade lite på idrottsplatsen och sedan promenerade vi förbi förstörda bilar och en polisbil som granskade. På willys köpte jag en guldnougat.

Efter däckbytet, som gick bra, åkte vi till Taberg. Där ska nämligen en tygaffär finnas. Men som jag trodde så fanns det inget tyg till kläder där. Bara gardiner, möbler, inredning. Bajs. Förresten, i råslätts köpcentrum eller vad det kallas så fanns en tygaffär. Man hittar nått nytt varje dag!

Amanda och jag lagade även mat ihop idag. Det blev minsann stekt lax, kokt potatis och hollandaisesås. Mums.

Annars har jag latat mig framför tven idag. Imorgon är det planer på att hitta ett batteri till mormors box-dosa och kanske baka citronmuffins med chokladbitar i. Puss

Inga kommentarer: